Monday, March 3, 2014

Inspiration for Alice in Wonderland Home Decor {Mickey Monday}


Once the summer arrives, I plan on beginning my first creative home project, which will be to design and decorate my living room like a subtle yet whimsy wonderland.
I happen to be a huge fan of Disney's Alice in Wonderland. As a matter of fact, she's my favorite Disney character and I'm just thrilled that my husband has agreed to let me to decorate with hints of this ever-so puzzling children's film.
I envision a lot of purple and blue, with checkered accents and maybe a fun family portrait with Paul dressed as the Mad Hatter, Benny as the Rabbit and perhaps I can pose as Alice...ha!
For now, here are some inspirational Alice in Wonderland themed rooms.
I promise to share my living room when it's all done sometime later this year...
Happy Monday!










En español
Una vez que llegue el verano, tengo la intención de comenzar mi primer proyecto creativo en el hogar, que será diseñar y decorar mi sala como un sutil país de las maravillas.
Sucede que soy fanática de la película de Disney “Alicia en el país de las maravillas”. De hecho, ella es mi personaje favorito de Disney y estoy muy contenta porque mi marido está de acuerdo en dejarme decorar mi sala con detalles y temática de la película.
Por lo pronto estoy planeando incorporar colores morado y azul, con detalles de blanco y negro y tal vez una foto de la familia para divertir a los invitados con Paul vestido como el Sombrerero Loco, Benny como el conejo y tal vez una servidora se anime a vestirse de Alicia... ja!
Mientras tanto, aquí están algunas habitaciones que me han servido de inspiración.
Me comprometo a compartir mi sala cuando ya esté terminada en algún momento antes de terminar el año...
¡Feliz Lunes!




No comments: